Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Advances in Mathematics Education Research

Teised raamatud teemal:
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 240,82 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Mathematics education emerged as a self-sufficient topic of mathematics during the 1960's, mainly with the ideas of G. Polya on using heuristic strategies for problem-solving. Since then it has rapidly developed and expanded to the study and research of the theory and practice of teaching and learning mathematics and of the transfer of mathematical knowledge in general. The present book illuminates some of the recent advances in mathematics education research. It consists of nine independent chapters and a shorter commentary, which can be grouped as follows: Problem solving, mathematical modelling and mathematical proof (Chapters 1, 3, 4); Digital tutoring activities (Chapters 5, 6 and Commentary); Analyzing mathematical testing results (Chapters 7, 8); Fuzzy assessment methods (Chapter 2); and Quality of education and economic growth (Chapter 9). It is hoped that this book will be interesting and useful for all those working and researching the field of mathematics education.