Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Conducting Survey Research: A Practical Guide

  • Formaat: 198 pages
  • Ilmumisaeg: 28-Mar-2018
  • Kirjastus: Business Expert Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781631575952
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 13,91 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 198 pages
  • Ilmumisaeg: 28-Mar-2018
  • Kirjastus: Business Expert Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781631575952
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This survey design book is a complete, practical guide to show you how to conduct survey research, the full cycle of designing and implementing a survey, data collection, some basic statistical techniques, and popular graphical representations to present results. Business professionals and students working on survey research projects will be able to conduct survey research with recommended tools (software & hardware) to implement successful projects. Readers will be better prepared and more confident to use practical survey techniques to get results in an easy and concise format. This book will take you look through a practical guide to conduct your own survey. The book separates into 5 sections: overview of core survey essentials, administration of different survey methods, survey scales and questionnaire design, data analysis, and reporting. At the end of each section, the authors provide a variety of samples for reader to review. After reading this book, the reader should have clear, thorough understanding of both practical and intelligent ways to conduct effective survey research..
Acknowledgments ix
Chapter 1 Survey Research Overview
1(18)
Chapter 2 Survey Administration
19(28)
Chapter 3 Item Scaling
47(20)
Chapter 4 Questionnaire Design
67(26)
Chapter 5 Sampling
93(32)
Chapter 6 Data Analysis
125(14)
Chapter 7 Survey Reporting
139(36)
Appendices 175(4)
About the Authors 179(2)
Index 181
John Fogli, Founder and President of Sentenium, Inc., California, USA.