Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Finishing First in Science Education: What Will It Take?

  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 12-Mar-2024
  • Kirjastus: Rowman & Littlefield Publishers
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781475800791
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 32,50 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 12-Mar-2024
  • Kirjastus: Rowman & Littlefield Publishers
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781475800791

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

"The book looks at changing the way science is being taught in K-12 schools"--

The book looks at changing the way science is being taught in K-12 schools.



School officials often examine teaching science from the perspective of the academic performance of K-12 children and the performance of the teacher. But rarely do we see teacher preparation programs examined under the same scrutinization. Finishing First in Science Education takes an inside view of these programs by transforming actual events into teaching case studies. The case studies serve to encourage desirable skills within pre-service teachers and teacher educators. Employers all over the world desire creativity, critical thinking, collaboration, and communication skills. Educators can embrace these skills and emphasize them in teaching and learning.

Dedication

Acknowledgements

Preface

Introduction

Chapter
1. Creativity

Chapter
2. Teacher Self Efficacy

Chapter
3. Service Learning

Chapter
4. Licensure Exams

Chapter
5. Relevant Lessons

Chapter
6. Science Outreach

Chapter
7. Principals

Chapter
8. Minorities in STEM

Glossary

Biography