Muutke küpsiste eelistusi

From Brands to Behaviors: A Sociology of Attachment in the Age of Digital Media [Pehme köide]

  • Formaat: Paperback / softback, 206 pages, kõrgus x laius x paksus: 254x203x14 mm, kaal: 417 g, colour illustrations
  • Ilmumisaeg: 01-Sep-2011
  • Kirjastus: Proquest, Umi Dissertation Publishing
  • ISBN-10: 1243740469
  • ISBN-13: 9781243740465
Teised raamatud teemal:
From Brands to Behaviors: A Sociology of Attachment in the Age of Digital  Media
  • Formaat: Paperback / softback, 206 pages, kõrgus x laius x paksus: 254x203x14 mm, kaal: 417 g, colour illustrations
  • Ilmumisaeg: 01-Sep-2011
  • Kirjastus: Proquest, Umi Dissertation Publishing
  • ISBN-10: 1243740469
  • ISBN-13: 9781243740465
Teised raamatud teemal: