ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Acknowledgements. Preface. Introduction.
Chapter 1: Strategic Excellence. Phase I: Analyze.
Chapter 2: Introduction to Analyze.
Chapter 3: Visioning & Scenario Planning.
Chapter 4: Internal Analysis.
Chapter 5: External Analysis. Phase II: Define.
Chapter 6: Introduction to Define.
Chapter 7: Shingo Guiding Principles.
Chapter 8: Establishing a Direction.
Chapter 9: Objectives.
Chapter 10: Metrics.
Chapter 11: Action Items & Goals.
Chapter 12: Strategy Map.
Chapter 13: Building Buy-in. Phase III: Execute.
Chapter 14: Introduction to Execute.
Chapter 15: Cascading.
Chapter 16: Governance.
Chapter 17: Reporting.
Chapter 18: Engagement.
Chapter 19: Onboarding.
Chapter 20: Communication. Phase IV: Refine.
Chapter 21: Introduction to Refine.
Chapter 22: Problem Solving.
Chapter 23: Cross Training.
Chapter 24: Lean Six Sigma.
Chapter 25: Breakthrough Thinking.
Chapter 26: Leadership & Strategic Excellence.
Chapter 27: Conclusion. About the Authors. References. Index.