Allan Dibi menuraamat „Lean-turundus“ on praktiline käsiraamat ettevõtjatele ja turundajatele, kes tahavad tõsta oma müüginumbreid, hoides samal ajal kulud madalad. Dib ei paku tühje teooriaid, vaid tõestatud ja toimivaid süsteeme, mis aitavad sul ... leida õiged kliendid, neid hoida ja lojaalseteks fännideks muuta. Saad ette lihtsa ja struktureeritud raamistiku edukaks turundamiseks, kasvatada ettevõtte tulu ning luua vara, mis on müüdav, kui peaksid kunagi tahtma ettevõttest väljuda. Kõike seda tehakse „Lean-turunduses“ kergesti arusaadaval ja kaasahaaraval moel.Kas mõni järgmistest stsenaariumidest kõlab tuttavalt?• Kulutasid turundus- või brändiagentuurile hiiglaslikke summasid, kuid said vastu ainult tuttuue logo ja ilusa kujunduse. Mõju sinu käibele: nullilähedane.• Palkasid veebilehearendaja, kuid projekt võttis rohkem aega, raha ja energiat, kui oleksid eales ette kujutanud, ega aita ikka müügikontakte leida.• Mõni konsultant, guru või reklaamikirjutaja soovitas sul teha pealetükkivat, klišeelist või alatut turundust – niisugust, mille üle sa uhkust ei tunne ning mida häbened sõpradele, pereliikmetele või kolleegidele näidata.• Palkasid uue turundusjuhi, kuid tema tulemused ei avalda muljet.• Raiskasid tohutuid summasid reklaamidele, mis tõid halva kvaliteediga müügikontakte.Sinu ees on raamat, mis revolutsioneerib turundust! Sul ei pea olema lõputu turunduseelarve või tohutu tiim, et oma äri kasvatada. Sul on vaja lihtsalt lean-turunduse põhimõtteid.Allan Dib on siin, et neid põhimõtteid sulle tutvustada: õpi kindlaks määrama, mis on kliendi vaatenurgast väärtuslik, ja seda talle tõhusalt ja ressursse raiskamata pakkuma.Tutvu ka Allan Dibi raamatuga „Üheleheküljeline turundusplaan“!Näita rohkem ...
Kuidas väiksema vaevaga rohkem müüa? Kuidas toimib võrgustunud majandus ja milliseid muutusi peavad ettevõtted ellu viima, et ka tulevikus vee peal püsida? „Sotsiaalne müük“ raputab lahti analoogmaailmast, mida iseloomustab sotsiaalmeedias müügi ... nimel huupi rapsimine.Mida aeg edasi, seda keerulisem on traditsioonilise müügiga korralikku tulemust tuua. Kuigi müügimees serveerib end konsultandina, on tema ainsaks eesmärgiks müüja lahendust, mis ei pruugi kliendile sugugi sobida. Et tüütutest kõnedest ja kirjadest pääseda, proovib klient „konsultandi“ ostuprotsessist välja suruda. Areng, mis pole müügiinimesele kaugeltki meelepärane.„Sotsiaalne müük“ peegeldab olulist muutust ostukäitumises ning pakub välja lahendusi:• Kuidas kliendi ostuotsuseid taas mõjutada?• Kuidas sihipäraselt kasutada võrgustikke, et sotsiaalset usaldust kasvatada ja tugevat kogukonda luua?• Kuidas oma valdkonnas tõeliseks autoriteediks saada ja maailmamuutjatega ühendusse astuda?• Kuidas sotsiaalse müügi strateegiat organisatsiooniüleseks laiendada, küpsus- ja investeerimismudeleid välja töötada, riske maandada, tulemuslikult juhtida ja tehnoloogiaplatvorme kasutada?Raamat võtab soravalt kokku ideestiku, mida peab teadma iga juht, kes soovib müügi- ja turundusüksuste tööd digiajastul kaasajastada ning ihkab sotsiaalse müügi jõudu oma ettevõttes maksimaalselt ära kasutada.Näita rohkem ...
Miks maitseb vein paremini, kui peame seda kalliks? Miks hindame originaalteoseid kõrgemalt kui nende koopiaid? „Pimenägemine“ on neuroteaduse ning vürtsikate turundusnäidete laineharjal kulgev lustakas reis tarbimiskäitumise maailma.Brändilogod, ... mida näeme; kuulutused, millest uudisvoos mööda kerime; reklaamid, mis ekraanilt vastu kumavad; rakendused, mida igapäevaselt kasutame – need on kõigest tarbimismaailma nähtavaks kihiks. Teine, sügavam kiht, on aga hoolega kujundatud nõnda, et see kasutaks ära aju kummalist toimimist, mis mõjutab meid ilma meie teadmise või nõusolekuta. Neuroteadlane Matt A. Johnson ja turundaja Prince Ghuman heidavad valgust aju ja tarbimise sügavatele vastasmõjudele. Nad annavad turunduse vaatenurgast ülevaate mälestuste ja kogemuste, naudingu ja valu, emotsiooni ja loogika, taju ja tegelikkuse, tähelepanu, otsuselangetuse, sõltuvuse, uudsuse, sümpaatia, empaatia, suhtluse ja teadvustamata sõnumite edastamise neuroteadusest. Teisisõnu, kuidas toimub aju ning kuidas brändid seda ära kasutavad. Tandem väidab, et meie taju on ekslik: me ei koge maailma päris nii, nagu see tegelikult on, mängides turundajatele kätte ideaalse võimaluse. Selle paremaks mõistmiseks sukelduvad autorid viisidesse, kuidas konstrueerib aju meie kogemust igapäevaelust. Maitseb ju koeratoit hõrgult üksnes siis, kui panna sööjat uskuma, et tegemist on jumaliku pâté’ga. Uuringud, muide, näitavad, et selle kulinaarse eksiarvamuseni on vägagi lihtne jõuda. Tempokas, nutikas ja haarav „Pimenägemine“ heidab uut valgust sügavalt juurdunud uskumustele ja mõttemustritele, mida brändid eelistuste loomiseks osavalt jälgivad. Johnson ja Ghuman põimivad teadusuuringute tulemused suurepärasteks lugudeks, pakkudes tarbijatele, turundajatele, brändidele või lihtsalt neuro-uudishimulikele piisavalt materjali, mille najal järgmisel kogunemisel säravaid etteasteid teha.Näita rohkem ...
Business Book Awards 2020 – rahvusvahelise äriraamatu kategooria nominent.Legendaarne turundusguru Carlos Gil on veendunud, et turundus on surnud. Seda vähemalt kujul, mida siiani teadsime. Kuigi tegu pole enam ülearu värske uudisega, on see ometigi... paljudest turundajatest vaikselt mööda libisenud. Enamus kasutab ju sotsiaalmeediat jätkuvalt selleks, et teha samu vanu vigu – pigem rääkida kui kuulata, reklaamida kui õpetada, koguda jälgijaid selmet kogemusi ja kogukondi luua. Läbi on ajad, mil kampaania edukust määras kopsakas eelarve, mida teles ja paberlehes laiaks lüüa. Nüüd oled võitjate poolel siis, kui sotsiaalmeedias vadistavad sinu tootest sinu sihtgrupi sõbrad – tänane tarbija tahab suhelda, protsessis osaleda, mitte aga kuulekalt müügijutule alluda. Sinu tootest peab saama tema sõber, kellega suhelda. Päris nägu, kes seob brändi inimesega ja veenab teda konkurendi kraami asemel just sinu oma kassast läbi piiksutama. LinkedIn, Winn-Dixie, Save-A-Lot, BMC Software – need on kõigest mõned gigandid, kelle sotsiaalmeedia strateegiaid on Gil rohkem kui kümne aasta jooksul edukalt vedanud. Mustkunstniku kombel tõmbab ta kõnekaid näiteid kui küülikuid oma kübarast, et demonstreerida sotsiaalmeedia tegelikku võimsust ning viise, kuidas sellest kõigest oivalist kasu lõigata. 232 lkNäita rohkem ...
Paljud väikeettevõtjad töötavad esmalt idioodist bossi alluvuses, et seejärel ise selleks hakata. Enamus ei kipu mõistma, et oma ala tehnilise külje sügavuti jagamine ei tee veel kellestki ärigeeniust. Raamat „Üheleheküljeline turundusplaan“ aitab ... segaduses selgust luua, et usinamalt uusi kliente võita, rohkem raha teenida ja teiste seast silma paista. Väiksemate firmade puhul on tavapärane, et kasv jääb pidama punkti, kus kasumist jagub täpselt nii palju, et omanikud sellest ära elaksid. Kuid milleks madalatel tuuridel vuristada, kui potentsiaali jagub märksa enamaks?! Võtke ükskõik milline kaalukas ametipost ja te näete, et seal käivad asjad hästiõlitatud plaani järgi. Profid ei improviseeri kunagi. Just selges plaanis peitub edu võti.See raamat on pigem rakenduslik murrang kui uuenduslik kontseptsioon, mille sisu saab kokku võtta lihtsalt – kiireim tee rahani. Dib pakub geniaalselt lihtsaid viise, kuidas tõusta ühele leheküljele kokku pakitud turundusplaani abil täielikust turundusalasest võhiklikkusest punkti, mis manab näole rahulolust sätendava naeratuse.Näita rohkem ...
New York Timesi ja Wall Street Journali bestseller.Seth Godin on turundusmaailma üks helgemaid päid, kelle kuldne käepuudutus on tõstnud tuhast neid, keda teised olid juba ammu maha kandnud. Tema arusaam turundusest, müügist ning reklaamist viib ... mängu hoopis teisele tasemele, kus panused on kõrged, kuid nii ka tulemused. Seth Godin on mees, kelle tabavatest sloganitest on saanud ärimaailma käibefraasid. Godin ütleb, et turundusest ei saa üle ega ümber – see on nagu tolm, mis trügib ülbelt kõikjale. Kui küsid ülemuselt paremat palka, turundad. Kui teed sotsiaalmeedias uue geniaalse postituse, turundad. Kui propageerid võsukesele krõpsu asemel porgandit, turundad. Kuid tõsiasi, et me hommikust õhtuni agaralt turundame, ei tee meist veel meistrid, väidab Godin. Ta ütleb, et turundamisest on saanud sama märkamatu ja automaatne harjumus kui hommikune hambapesu. See saab aga tähendada vaid üht – kätte on jõudnud aeg, mil turundamine pikale vajunud talveunest taas üles raputada. Godin ütleb, et suurepärane turundaja ehitab oma taktika üles empaatiale, suhtele ning emotsioonidele, mitte aga armutult tähelepanu küttivale reklaamile. Hea turundaja ei suru klienti oma ettevõtte probleeme lahendama, vaid mõtleb sellele, kuidas ettevõte saaks sandis seisus kliendile appi tõtata. „See on turundus“ keskendubki viisidele, kuidas kujundada organisatsiooni väärtust ümber nõnda, et see köidaks eelkõige „õigete“ klientide tähelepanu. Raamat koondab turundusmeistri tarkuse ühtseks, kompaktseks, lihtsasti seeditavaks süsteemiks, millel puudub parim enne sildike. Godin selgitab, kuidas turundada nii, et tulemusest tunneks uhkust nii konservatiivne korporatsioon kui ka oma eksistentsi nimel siplev idufirma. Autori nutikad tähelepanekud ning meeleolukad näited aitavad muu hulgas mõista:• miks vanad lähenemisviisid ja taktikad enam ei toimi• kuidas läbi positsioneerimise väärtuslikud kliendid üles noppida• kuidas oma sihtgrupi usaldus välja teenidaNäita rohkem ...
Värbamine on viimastel aastatel mastaapselt muutunud ja seda suuresti tänu jõulistele arengutele tööturul. See, mis varem töötas, enam ei toimi. Kuidas tööturu üha keerukamas olukorras parimaid kandidaate leida? Kuidas massist eristuda ning ... sotsiaalmeedias silma paista? Nendele ja paljudele teistelegi küsimustele leiab vastuse Helo Tamme „Praktilise värbamisturunduse käsiraamatust“.Tegemist on omamoodi epohhi loova raamatuga, mille sarnast pole Eestis varem välja antud. Lisaks põhjalikule teoreetilisele küljele on autor võtnud oma südameasjaks sügavuti lahata värbamisturunduse praktilist poolt, ilmestades kirjeldatut visuaalsete materjalide ning eluliste näidetega nii meilt kui ka mujalt. Raamatu abil tekib lugejal põhjalik ülevaade värbamisturunduse olemusest ja sellest, kuidas töökohti ja tööandjaid just nii turundada, et parimatele kandidaatidele silma jääda. Autor lammutab samm-sammult lahti värbamisturunduse olemuse, alustades sihtrühma määratlemisest ja persoona loomisest, lõpetades sotsiaalmeedia ja mobiilse värbamise ning mängustamisega. Liialdamata võib väita, et „Praktiline värbamisturunduse käsiraamat“ on soodsaim värbamisturunduse koolitus, mida Eestis on kunagi pakutud.Helo Tamme on tunnustatud personalijuht, kes alustas 2013. aastal värbamisblogiga „Mis muudab töökuulutuse atraktiivseks”. Lisaks „Praktilise värbamisturunduse käsiraamatule“ on tänaseks sellest välja kasvanud rida koolitusi, artikleid ning eraldi peatükk 2017. aasta „Personalijuhtimise käsiraamatus“.Näita rohkem ...
Jah ekspordile! on mõeldud praktiliseks abivahendiks Eesti väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele ja sisaldab kõike, mida üks ettevõtja peab teadma, kui tahab oma toodet Eestist välja müüa. Raamat lähtub Eesti kontekstist, sisaldab valdkonna ... ekspertide soovitusi ja hulgaliselt näiteid Eesti ettevõtetest, kes erinevatesse sihtriikidesse eksportides tänaseks edu on saavutanud„Jah ekspordile! ilmus EASi tellimusel Euroopa Sotsiaalfondi vahenditest. 2. parandatud väljaaanne.Näita rohkem ...
Jah ekspordile! on mõeldud praktiliseks abivahendiks Eesti väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele ja sisaldab kõike, mida üks ettevõtja peab teadma, kui tahab oma toodet Eestist välja müüa. Raamat lähtub Eesti kontekstist, sisaldab valdkonna ... ekspertide soovitusi ja hulgaliselt näiteid Eesti ettevõtetest, kes erinevatesse sihtriikidesse eksportides tänaseks edu on saavutanud„Jah ekspordile! ilmus EASi tellimusel Euroopa Sotsiaalfondi vahenditest.Näita rohkem ...
(Ilmumisaeg: 2012, epub, Kirjastus: AS Äripäev, ISBN-13: 9789949464746)
Energiaõiguslikud ja -poliitilised teemad on Euroopas tähelepanu keskmes olnud juba üle kahekümne aasta. Nii riigisisesel kui ka rahvusvahelisel tasandil arutletakse pidevalt elektri- ja maagaasiturgude avamise, varustuskindluse, elektri- ja ... gaasihinna konkurentsivõimelisuse, keskkonnasäästlikkuse ja tarbijate õiguste kaitse üle. Need teemad on muutunud ka Eesti energiaõiguses ja -poliitikas üha aktuaalsemaks. See raamat ongi teejuhiks lugejale, kes soovib paremini jälgida ja mõista nii Eesti kui ka Euroopa elektri- ja maagaasiturul toimuvaid energiaõiguslikke ja -poliitilisi arenguid ning otsuseid.See ladusalt kirjutatud põhjalik raamat loob lugejale enne Eesti elektrituru avamist 1. jaanuaril 2013 eesseisvate muutuste mõistmiseks vajaliku teadmistebaasi. On ju alates sellest kuupäevast võimalus igaühel meist valida, kellelt elektrit ostame. Kas ja kuivõrd oleme selleks valmistunud? Kas meil ikka on piisavalt infot, mille alusel otsustada? Samuti aitab raamat huvitatud lugejal leida täiendavat infot selles käsitletud teemade kohta – siin on hulgaliselt viiteid erialakirjandusele, õigusaktidele, kohtulahenditele, strateegilistele dokumentidele ning elektrituruga seotud asjaosaliste veebilehtedele. Raamatu lõpust leiab kõik raamatus viidatud lingid ning olulisemad direktiivid.Kindlasti peaks raamat panema lugeja edasi mõtlema ning miks mitte ka kaasa rääkima sedavõrd olulises küsimuses nagu kindel, energiasäästlik ja konkurentsivõimeline energiavarustus.„Energiaturukorralduse“ kümnes peatükis käsitletakse Euroopa ja Eesti energiapoliitika ajalugu ja suundumusi, antakse ülevaade elektri- ja maagaasiturust, selle struktuurist, põhi- ja tugiprotsessidest, tutvustatakse elektri- ja maagaasituru osalisi, energiasektori avalikke teenuseid, tuuakse välja elektri- ja maagaasiturul toimetavate isikute vahelised olulisemad lepingud, iseloomustatakse energiaturusuhetest tuleneda võivaid vaidlusi ning puudutatakse põgusalt elektri- ja maagaasituru järelevalve küsimusi.Raamatu autor on Moonika Kukke, advokaadibüroo GLIMSTEDT energiaõiguse advokaat, selle valdkonna paremaid spetsialiste Eestis.Näita rohkem ...
Joycietywww.joyciety.comJoyciety is a book about the formation of a more cheerful society and happier personality. Joyciety is a vision of what we will become and how we will transform the world, about who will be the winners and who will be the ... losers. In this book I examine changes in people’s perceptions and values, and cite examples about which changes society, states and business should be ready for. In my observations of society and people, I have noticed that we have once again – among other things – begun to value emotions in place of things, to seek truly unconditional love and freedom; that we once again wish to communicate with people, not organisations; that we are focusing greater attention on our own satisfaction than the opinions of others. At the same time, these developments mean considerable changes to employers, the receipt of taxes, bureaucratic agencies and all other systems. The developed world is struggling in the clutches of stress, spending money on things, experiencing joy only at the moment when an object is acquired. Youth is followed by a midlife crisis, which in turn amplifies the need to buy things. Middle-age is followed by old-age, where things are replaced by waiting for the younger generation to come and visit. Joyciety talks about how to replace the stress and routine with a cheerful and happy everyday life, regardless of age and wealth. Joyciety talks about what we can transform our society and states into, if we know what we want. Joyciety’s thoughts conjure ideas within the reader, about how to actually improve the world without struggle, war and conflict.About the Author:Peeter Wõrk is a man, who graduated cum laude from the Tallinn University of Technology, with a degree in systems engineering. In life, he has seen the world’s colourful differences and the deaths and births of systems. Peeter was born in the Soviet Union. He witnessed its collapse – via the singing revolution – and the construction of new states from scratch. After completing the military service in Russia, he found himself in a liberal arts college in the United States – where the students were mostly the beautiful daughters of rich families. Almost penniless, he travelled across the United States during school holidays. He found his way into a Time Magazine photo, and gave interviews to TV stations, radio stations and magazines in the United States. He later worked in Canada and became one of the first two Estonian management consultants at global leader McKinsey & Co.For most of his life, Peeter has worked as a management consultant and consulted many organisations through his company PW Partners, focusing, first and foremost, on the managing of changes. His job has also taken him to places such as Belarus and Ukraine.Being an active communicator, Peeter has exchanged ideas with many different types of people and shaken hands with the President of the United States as well as the President of Estonia. Peeter is the president of Kiwanis Club Tallinn and an honorary member of Junior Chamber International.He has always loved sports and being active, having participated in track and field, judo, ballroom dancing, orienteering and basketball. Peeter has always considered himself to be an observer, someone who sees and notices. He can be reached at pwpwp.comNäita rohkem ...
Iga ettevõtte puhul on toimivate e-lahenduste valik erinev see, mis toimib ühe ettevõtte puhul, ei pruugi toimida teisel. Oluline on, et otsuseid võetaks vastu teadlikult ja põhjendatult. Internetiturundaja lauaraamat kuulub iga turundaja ... töölauale, aidates tal teha mõtestatud valikuid ettevõtte e-näo vormimisel. Raamatust leiavadki kasulikke näpunäiteid need, kes turundust igapäevaselt oma ettevõttes korraldavad või kel turundusega varasem kokkupuude. Siiski on raamat sedavõrd põhjalik ning kompaktne, et paljugi kasulikku leiavad siit kõrva taha panemiseks ka algajad või väikeettevõtjad, kes ise oma ettevõtte turundustegevuse eest vastutama peavad.Näita rohkem ...
(Ilmumisaeg: 2012, epub, Kirjastus: AS Äripäev, ISBN-13: 9789949464517)
Raamatust leiavad kasulikke näpunäiteid need, kes turundust igapäevaselt oma ettevõttes korraldavad või kel turundusega varasem kokkupuude. Siiski on raamat sedavõrd põhjalik ning kompaktne, et paljugi kasulikku leiavad siit kõrva taha panemiseks ka... algajad või väikeettevõtjad, kes ise oma ettevõtte turundustegevuse eest vastutama peavad.„Internetiturundaja lauaraamat“ koosneb üheksast peatükist, milles autor võtab vaatluse alla järgmised e-turundusega seotud teemad: veebitekstide koostamine, bännerreklaam, meiliturundus, otsinguturundus, suhtekorraldus internetis, kampaanialehekülgede loomine, sotsiaalmeediaturundus ja mobiilne internetiturundus.Peatükkide esimeses pooles analüüsib autor aspekte, mis annavad igale turundusliigile selle eripära, pakub ülevaadet internetiturunduse tüüpidest, vaeb plusse ja miinuseid ning seletab lahti iga liigi turunduslikud eesmärgid. Peatükkide teises pooles käib autor samm-sammult koos lugejaga läbi kampaania korraldamise etapid alates sihtrühma määratlemisest lõpetades tulemuste mõõtmisega. Peatükkide praktilisi osi rikastavad Eesti turundusmaastikult pärit näited sõnas ja pildis.Näita rohkem ...
(Ilmumisaeg: 2012, epub, Kirjastus: AS Äripäev, ISBN-13: 9789949464500)
Praktiline internetiturundus: seitse sammu eduka ärini internetis aitab lihtsate vahenditega teha internetis haigutavast kodulehest jõuline otseturunduse tööriist. Näidete abil saate teada, kuidas tuua oma kodulehele õigeid inimesi ja mida nendega ... siis peale hakata, kui nad kohal on.Kõik olulised turundustegevused on jaotatud raamatus seitsmeks sammuks, kuid tegelikult on see üks ja sama tee, mida mööda tuleks kindlalt eesmärgi poole kõndida. Kohati on kirjeldatud kõike üsna tehniliselt – juttu tuleb platvormidest ja tarkvaradest, kuid nii lihtsalt, et need esmapilgul keerulised interneti-asjad oleks mõistetavad igale internetis äri ajajale.Lisaks on kirjeldatud kõiki levinumaid internetiturunduse vorme, aga ka seda, kuidas neid õigesti teha, kuidas kodulehte planeerida, kuidas tulemusi mõõta ja parandada. Samuti on seletatud üksipulgi lahti sellised asjad kui e-posti-turundus, SEO, märksõnareklaam, bänner jne.Näita rohkem ...
(Ilmumisaeg: 2012, epub, Kirjastus: AS Äripäev, ISBN-13: 9789949464425)
“Küsi, kuula, peegelda” on raamat, mille koostamisele ja kohandamisele Äripäeva müügikäsiraamatule aastate jooksul kirjutatud kaastöödest on kaasa aidanud Eesti parimad müügiteoreetikud ja -praktikud, teiste hulgas Mati Ruul, Ekke Lainsalu, Peep ... Vainu ja Karin Hango. Raamatu koostas kogemustega müügikoolitaja ning -treener Signe Israel.Raamat algab müügi olemuse lahtimõtestamisega. Mis teeb müügist ikkagi müügi? Juttu tuleb sellest, kui palju on müümise põhimõtted ajas muutunud. Varasemast tootekesksest müügist on jõutud arusaamisele, et müügiprotsessi keskmes asub oma soovide ja vajadustega klient. Järjest enam väärtustatakse pikaajalist kliendisuhet ja väärtuspõhist müüki. Järgnevate peatükkide ülesehitus järgib müügiprotsessi ülesehitust – ettevalmistustest ja kliendikontakti loomisest tehingu sõlmimise ja järeltegevusteni välja. “Küsi, kuula, peegelda” on läbinisti praktiline raamat, mida rikastavad juhised ja näited elust enesest.Näita rohkem ...
Kui eelmist aastakümmet iseloomustas tootemarkide valitsemine, siis praegu on pealetungil kaubandusettevõtete oma margid. See on võimalikuks saanud tänu suurte kaupluskettide väljakujunemisele ja tugevdamisele. Raamatus kirjeldatakse kaubamarkide ... uut maailma, vaadeldakse tugevate kaubamarkide väljatöötamist, eesmärkide seadmist, margieeliste loomist, turunduskommunikatsiooni tähtsust, majanduslike realiteetide arvestamist, markidele väärtuse lisamist, võistlust ning koostööd tootjatega.Näita rohkem ...