?petaja peab oskama vaadelda klassi mitte ?¼htse massina, vaid kollektiivina, mis koosneb paljudest eripalgelistest ?µpilastest; kasvatades kollektiivi, peab ta kasvatama iga ?¼ksikut ?µpilast. ?pilase p?µhjaliku tundma?µppimise kohustus lasub eesk?¤tt klassijuhatajal. Kool peab senisest suuremal m?¤?¤ral tegelema ?µpilaste kutsevalikuga. K?¤esolev t?¶?¶ on kirjutatud p?µhiliselt vanemast koolieast l?¤htudes. Siin k?¤sitletakse ?µpilase tundma?µppimise ja tema kohta pedagoogiliste karakteristikate koostamise ajalugu; vaadeldakse, milliseid ?µpilase omadusi on vaja pedagoogilises t?¶?¶s tundma ?µppida; p?¼hendutakse ?µpilase tundma?µppimise meetoditele ning k?¤sitletakse pedagoogilise karakteristika koostamisega seoses olevaid k?¼simusi.