Muutke küpsiste eelistusi

E-turunduse alused [kasutatud raamat]

  • Formaat: Pehme köide, 164 lk, kaaned pisut kulunud, sisu korras, KõrgusxLaius: 21x14 cm
  • Ilmumisaeg: 2008
  • Kirjastus: Luik erti
  • ISBN-10: 9949158206
  • ISBN-13: 9789949158201
Teised raamatud teemal:
  • kasutatud raamat
  • Hind: 12,60 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Raamat ei ole laos. Saame selle teele panna 4-7 päeva jooksul
  • Kogus:
  • Lisa ostukorvi
  • Tasuta tarne
  • Tellimisaeg 4-7 tööpäeva
  • Lisa soovinimekirja
  • Formaat: Pehme köide, 164 lk, kaaned pisut kulunud, sisu korras, KõrgusxLaius: 21x14 cm
  • Ilmumisaeg: 2008
  • Kirjastus: Luik erti
  • ISBN-10: 9949158206
  • ISBN-13: 9789949158201
Teised raamatud teemal:

Raamat annab ülevaate erinevatest e-turunduse võimalustest läbi praktiliste näpunäidete, mis on toodud Eesti konteksti. Loodetavasti välistab teatud põhitõdede tundmine vajaduse jalgratast leiutada ning tagab, et Internet haaratakse ettevõtte turundustegevusse teadlikult ja planeeritult, mitte kuhja peale või tagant järele.
E-turunduse alused? on hea käsiraamat ettevõtjale, turundajale, majandus- ja IT üliõpilasele. Siit saab süsteemse ülevaate e-turunduse võimalustest ja lahendustest.