Muutke küpsiste eelistusi

Eesti turunduse kuningad ja narrid [kasutatud raamat]

  • Sari: Äripäeva raamat.
  • Ilmumisaeg: 2004
  • Kirjastus: Äripäeva Kirjastus
  • ISBN-10: 9985950488
  • ISBN-13: 9789985950487
Teised raamatud teemal:
  • kasutatud raamat
  • Hind: 13,60 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Raamat ei ole laos. Saame selle teele panna 4-7 päeva jooksul
  • Kogus:
  • Lisa ostukorvi
  • Tasuta tarne
  • Tellimisaeg 4-7 tööpäeva
  • Lisa soovinimekirja
Eesti turunduse kuningad ja narrid
  • Sari: Äripäeva raamat.
  • Ilmumisaeg: 2004
  • Kirjastus: Äripäeva Kirjastus
  • ISBN-10: 9985950488
  • ISBN-13: 9789985950487
Teised raamatud teemal:
Ajal, mil firmade võitlus turuosa eest on elu ja surma küsimus, üritavad ettevõtted üksteist agressiivsete ja meeldejäävate kampaaniatega üle trumbata. Äripäeva arvamustoimetaja Aivar Hundimägi analüüsib oma raamatus, miks mõned Eestis korraldatud turunduskampaaniad on osutunud edukaks ja mõned on läbi põrunud. Saame teada, mis oli Cardo Remmeli halb unenägu ja kuidas Säästumarket rikastus, ilma et oleks turundusjuhti palgale võtnudki. Frederiku õllest rääkivas peatükis selgub, et kulukast kampaaniast ei pruugi veel kasu tõusta. Selgub, kes on kohaliku suurtööstuse suurimad jäärapead, kuidas tippjuhid visklevad nagu kärbsed Lääne konsultatsioonifirmade ämblikuvõrgus ja kuidas väike, aga tragi mobiilifirma tegi konkurentidele dünamo. Hundimäe raamatust võib välja lugeda, et turundus on üks paras mustkunst ja tuulenuusutamine, millel selgeid reegleid polegi.