Ajal, mil firmade võitlus turuosa eest on elu ja surma küsimus, üritavad ettevõtted üksteist agressiivsete ja meeldejäävate kampaaniatega üle trumbata. Äripäeva arvamustoimetaja Aivar Hundimägi analüüsib oma raamatus, miks mõned Eestis korraldatud turunduskampaaniad on osutunud edukaks ja mõned on läbi põrunud. Saame teada, mis oli Cardo Remmeli halb unenägu ja kuidas Säästumarket rikastus, ilma et oleks turundusjuhti palgale võtnudki. Frederiku õllest rääkivas peatükis selgub, et kulukast kampaaniast ei pruugi veel kasu tõusta. Selgub, kes on kohaliku suurtööstuse suurimad jäärapead, kuidas tippjuhid visklevad nagu kärbsed Lääne konsultatsioonifirmade ämblikuvõrgus ja kuidas väike, aga tragi mobiilifirma tegi konkurentidele dünamo. Hundimäe raamatust võib välja lugeda, et turundus on üks paras mustkunst ja tuulenuusutamine, millel selgeid reegleid polegi.