* Mis eristab suurepärast ettevõtet teistest, lihtsalt headest ettevõtetest?
* Millised on tingimused, mis võimaldavad ettevõttel muutuda heast suurepäraseks?
* Mida peaksid silmas pidama head või isegi tagasihoidlikud ettevõtted, et areneda suurepäraseks?
Neile küsimustele vastuse leidmiseks analüüsis Jim Collinsi poolt juhitud uurimisgrupp enam kui 500 USA edukamat ettevõtet, mis olid oma tööstusharu keskmisest võhemalt kolm korda paremad ja hoidsid seda tased järgemööda vähemalt 15 aasta jooksul.
Et välja selgitada nende edu saladus, püüti teada saada, mis on nendes ettevõtetes erilist ja ühist. Võrdluseks valitut tuntud ja head, kuid mitte üliedukad firmad: Coca-Cola, Intel, General Electric jt.
Harvars Business Review arvas «Heast suurepäraseks» 2001. aasta 10 parima äriraamatu hulka.
Originaali pealkiri: Good to great