Muutke küpsiste eelistusi

Managing imagined audiences online: audience awareness as a part of social media literacies [kasutatud raamat]

  • Formaat: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmes k?¶ites, 183 lk, korralik raamat, Kõrgus: 25 cm
  • Ilmumisaeg: 2017
  • Kirjastus: University of Tartu Press
  • ISBN-10: 9949774284
  • ISBN-13: 9789949774289
Teised raamatud teemal:
  • kasutatud raamat
  • Hind: 15,60 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Raamat ei ole laos. Saame selle teele panna 4-7 päeva jooksul
  • Kogus:
  • Lisa ostukorvi
  • Tasuta tarne
  • Tellimisaeg 4-7 tööpäeva
  • Lisa soovinimekirja
Managing imagined audiences online: audience awareness as a part of social media literacies
  • Formaat: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmes k?¶ites, 183 lk, korralik raamat, Kõrgus: 25 cm
  • Ilmumisaeg: 2017
  • Kirjastus: University of Tartu Press
  • ISBN-10: 9949774284
  • ISBN-13: 9789949774289
Teised raamatud teemal:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 P?„EVA JOOKSUL. 233

Doktorit?¶?¶: Tartu ?œlikool, 2017

Kokkuv?µte eesti keeles.