Muutke küpsiste eelistusi

Meediakultuur: Meediastunud maailmade kultuur [Pehme köide]

  • Originaalpealkiri: Medienkultur: Die Kultur mediatisierter Welten. (GER)
  • Formaat: Pehme köide, , Kõrgus: 19 cm
  • Sari: BIBLIOTHECA MEDIORUM ET COMMUNICATIONIS
  • Ilmumisaeg: 2018
  • Kirjastus: Tallinna Ülikooli Kirjastus
  • ISBN-10: 9985588592
  • ISBN-13: 9789985588598
Teised raamatud teemal:
  • Pehme köide
  • Hind: 17,60 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Kaupluses 1 eks Tule tutvuma - Raekoja plats 11, Tartu, E-R 10-18
  • Kogus:
  • Lisa ostukorvi
  • Tasuta tarne
  • Saadame välja 1 tööpäeva jooksul
  • Lisa soovinimekirja
  • Originaalpealkiri: Medienkultur: Die Kultur mediatisierter Welten. (GER)
  • Formaat: Pehme köide, , Kõrgus: 19 cm
  • Sari: BIBLIOTHECA MEDIORUM ET COMMUNICATIONIS
  • Ilmumisaeg: 2018
  • Kirjastus: Tallinna Ülikooli Kirjastus
  • ISBN-10: 9985588592
  • ISBN-13: 9789985588598
Teised raamatud teemal:

Kuidas muutub ühiskond olukorras, kus suurt osa tänapäevasest kommunikatsioonist vahendab mõni tehnoloogiline meedium? Andreas Heppi raamat „Meediakultuur. Meediastunud maailmade kultuur“ pakub veenva mõtteraamistiku mõistmaks ja analüüsimaks, kuidas meedia vormib meie igapäevaelu ja sotsiaalseid institutsioone. Raamat räägib sellest, mida on meedia üha suurem maht meie igapäevas teinud meie elu ja ühiskonnaga. Sellist meediast küllastunud kultuurikeskkonda nimetab Hepp meediastunud ühiskonnaks. „Meediakultuur” esitab meediastumise kui kultuurifenomeni sotsiaalteadusliku analüüsi raamistiku, koondab teadmise tehtu kohta ja pakub aluse, kuidas muutusi edasi uurida. „Meediastumine“ on keskse mõiste, mis iseloomustab praegust rahvusvahelist arutelu meedia üle. Hepp on selles arutelus eelkõige silma paistnud oma kauaaegse keskendumisega kultuuriuuringute traditsioonile, ühendades oma meediastumise teoorias kultuuriteooria ja sotsioloogilised ning institutsionalistlikud lähenemisviisid. 

Andreas Hepp (snd 1970) on saksa meediauurija, Bremeni ülikooli professor. Tema uurimissuunad hõlmavad muuhulgas meedia- ja kommunikatsiooniteooriaid, meediasotsioloogiat ning -psühholoogiat ja meediastumise uuringuid.