Muutke küpsiste eelistusi

Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu [kasutatud raamat]

  • Formaat: veidi suuremas formaadis, pehmete kaantega, 120 lk, normaalses korras raamat
  • Ilmumisaeg: 1997
  • Kirjastus: Avita
  • ISBN-13: 47444
Teised raamatud teemal:
  • kasutatud raamat
  • Hind: 10,60 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Raamat ei ole laos. Saame selle teele panna 4-7 päeva jooksul
  • Kogus:
  • Lisa ostukorvi
  • Tasuta tarne
  • Tellimisaeg 4-7 tööpäeva
  • Lisa soovinimekirja
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu
  • Formaat: veidi suuremas formaadis, pehmete kaantega, 120 lk, normaalses korras raamat
  • Ilmumisaeg: 1997
  • Kirjastus: Avita
  • ISBN-13: 47444
Teised raamatud teemal: