Õpiku juurde kuulub mahukas töövihik, mis on jagatud kahte ossa, et lapsel oleks mugavam seda täita. Ülesehituselt järgib töövihik õpikut, kuid võrreldes 1. klassi komplektiga on kirjalikku harjutusvara rohkem: mõnes nädalas vastab õpiku kolmele lehepaarile töövihikus neli.
Töövihik on jaotatud nädalate kaupa tsükliteks. Iga tsükli alguses on sõnastatud teemad ja/või eesmärgid, mille juurde tullakse nädala lõpus tagasi, ja õpilane saab eakohaste juhiste abil ise oma nädalale hinnangu anda ning tehtut analüüsida. Iga nädala algul on alati ka üks koostööle suunav ülesanne, mida õpetaja saab oma klassi arvestades täpsustada või varieerida, ja iga kuu lõpus väike kordamisosa, mis lubab tagasi vaadata ortograafiateemadele.
Harjutused-ülesanded toetavad õppija huvi ja uudishimu, tema oskust esitada küsimusi ning leida neile ise eri allikatest vastuseid; on ka harjutusi plaani, tabeli, diagrammi ja kaardi lugemiseks ning pakutakse jätkuvat tuge selge ja loetava käekirja kujunemisele.