Muutke küpsiste eelistusi

Teistmoodi tegijad: sotsiaalne innovatsioon ettevõtetes [kasutatud raamat]

(Toimetaja: , Kujundaja: )
  • Formaat: Pehme köide, 232 lk, normaalses korras raamat, KõrgusxLaius: 21x14 cm
  • Sari: Äripäeva raamat
  • Ilmumisaeg: 2009
  • Kirjastus: Äripäev
  • ISBN-10: 9949434556
  • ISBN-13: 9789949434558
Teised raamatud teemal:
  • kasutatud raamat
  • Hind: 12,60 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Raamat ei ole laos. Saame selle teele panna 4-7 päeva jooksul
  • Kogus:
  • Lisa ostukorvi
  • Tasuta tarne
  • Tellimisaeg 4-7 tööpäeva
  • Lisa soovinimekirja
  • Formaat: Pehme köide, 232 lk, normaalses korras raamat, KõrgusxLaius: 21x14 cm
  • Sari: Äripäeva raamat
  • Ilmumisaeg: 2009
  • Kirjastus: Äripäev
  • ISBN-10: 9949434556
  • ISBN-13: 9789949434558
Teised raamatud teemal:
Sotsiaalne innovatsioon, teisisõnu inimeste algatatud ja ellu viidud uuendused, mis on muutnud ettevõttes töötamise meeldivamaks, toonud ettevõttele edu, parandanud mainet, infoliikumist, kultuuri vms, on üks vägev juhtimisvahend, kui seda osata kasutada. See ei vallandu iseenesest, vaid vajab teatud tingimusi. Tingimused aga ei ole teab kui keerukad. Näiteks ei ole sotsiaalseks innovatsiooniks vaja üliandekaid inimesi, karismaatilist juhti ega ka peent töökeskkonda, ülierilist toodet või tegutsemisvaldkonda. Kindlasti on vaja aga avatud õhkkonda, improviseerimisjulgust ja suurt usaldust.
Sotsiaalse innovatsiooni näidete kullafond koosnebki peamiselt elutervetest ideedest, mis on inimeste endi leitud ja ellu viidud. Just selle läbi saab keskpärast organisatsiooni eristada erilisest, tavalist paika ligitõmbavast kandist. Erilistel organisatsioonidel on veel midagi. Salapärane miski, mis on kirjutatud visiooni ja missiooni ridade vahele, mis pole kirjas ei ametijuhendis ega kajastu tingimata ka töötajate palganumbris. Teisisõnu võiks seda kokku võtta ettevõtte võimega säilitada spontaansus ja loovus.