Muutke küpsiste eelistusi

Tõhus värbamine: kuidas leida häid töötajaid [kasutatud raamat]

(Kujundaja: , Toimetaja: )
  • Formaat: Pehme köide, 183 lk, korralik raamat, KõrgusxLaius: 21x14 cm
  • Sari: Äripäeva raamat
  • Ilmumisaeg: 2007
  • Kirjastus: Äripäeva Kirjastus
  • ISBN-10: 9949434068
  • ISBN-13: 9789949434060
Teised raamatud teemal:
  • kasutatud raamat
  • Hind: 17,60 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Raamat ei ole laos. Saame selle teele panna 4-7 päeva jooksul
  • Kogus:
  • Lisa ostukorvi
  • Tasuta tarne
  • Tellimisaeg 4-7 tööpäeva
  • Lisa soovinimekirja
  • Formaat: Pehme köide, 183 lk, korralik raamat, KõrgusxLaius: 21x14 cm
  • Sari: Äripäeva raamat
  • Ilmumisaeg: 2007
  • Kirjastus: Äripäeva Kirjastus
  • ISBN-10: 9949434068
  • ISBN-13: 9789949434060
Teised raamatud teemal:
Tööjõu värbamine on muutunud jõuliseks müügitööks, kus tööandja peab leidma mõjuvad argumendid, mis paneksid töövõtja just tema poolt pakutavat tööd vastu võtma.Tööturg on jõudnud sellesse punkti, kus töövõtjal on valiku-võimalus ning ainsaks ega ka kõige tähtsamaks motivatsiooniks pole enam palganumber. Töötajad hindavad palju kriitilisemalt tööandja poolt pakutavaid arengu- ja motiveerimisvõimalusi, töökeskkonda, töö ja vaba aja suhet ning tööpakkuja mainet. Raamat Tõhus värbamine. Kuidas leida häid töötajaid on ettevõtjatele, firmajuhtidele ja personali värbamisega otseselt tegelevatele inimestele vajalik eelkõige seetõttu, et aitab luua just selle konkreetse ettevõtte vajadustele vastava värbamis-süsteemi. On selge, et uut finantsjuhti ning kogemustega keevitajat ei saa värvata samu kanaleid pidi ja sarnaste meetoditega. Et leida igast valdkonnast parimad kandidaadid, tuleb koostada vajadustele vastav värbamisstrateegia. Selle aluseks käesolev raamat ongi.Teos koosneb viiest osast. Esimene osa teeb ülevaate eel-dustest, mis peavad organisatsioonis olemas olema, et efektiivselt värvata. Teises osas käsitletakse põhjalikult värbamisprotsessi alates sobivate kandidaatide leidmisest lõpetades parimatele neist tööpakkumise tegemisega. Kolmas osa räägib värbamisest sõltuvalt ametikoha valdkonnast. Neljas osa käsitleb erikampaaniaid välismaise tööjõu ja tudengite värbamiseks. Viimane osa teeb ülevaate nendest juhtudest, mil on vajalik värbamisteenust sisse osta ning koostööst värbamisfirmadega. Lisaks leiab raamatust mahuka näidisküsimuste osa, mille abil hinnata intervjueeritava kompetentsi ning intervjuu ja taustauuringu intervjuu plaanid.Tööturg muutub pidevalt mistõttu vanad õpitud värbamis-meetodid enam ei tööta. Inimeste muutuvad väärtus-hinnangud on teinud töötajatest kliendid, kellele tuleb töö-võimalus maha müüa. Ettevõtted, kes panustavad teadlikult valitud meetodeid kasutades tõhusasse värbamiskorraldusse, tagavad endale olulise konkurentsieelise ja paremad tulemused.