Muutke küpsiste eelistusi

Social Research Bundle: An Introduction 2nd ed. [Multiple-component retail product]

(Department of Family Medicine University of Michigan), (Spalding University), , (Center for Survey Research)
  • Formaat: Multiple-component retail product, kõrgus x laius x paksus: 231x198x99 mm, kaal: 2971 g, 1 Item, Contains 1 Paperback / softback
  • Ilmumisaeg: 04-May-2011
  • Kirjastus: Sage Publications, Inc
  • ISBN-10: 1452203539
  • ISBN-13: 9781452203539
Teised raamatud teemal:
  • Multiple-component retail product
  • Hind: 237,81 €*
  • * saadame teile pakkumise kasutatud raamatule, mille hind võib erineda kodulehel olevast hinnast
  • See raamat on trükist otsas, kuid me saadame teile pakkumise kasutatud raamatule.
  • Kogus:
  • Lisa ostukorvi
  • Tasuta tarne
  • Lisa soovinimekirja
Social Research Bundle: An Introduction 2nd ed.
  • Formaat: Multiple-component retail product, kõrgus x laius x paksus: 231x198x99 mm, kaal: 2971 g, 1 Item, Contains 1 Paperback / softback
  • Ilmumisaeg: 04-May-2011
  • Kirjastus: Sage Publications, Inc
  • ISBN-10: 1452203539
  • ISBN-13: 9781452203539
Teised raamatud teemal: