Muutke küpsiste eelistusi

Marketing Mirage: How to Make it Reality New edition [Pehme köide]

Introduction by (Chief Executive, Heinz, USA),
  • Formaat: Paperback / softback, 224 pages, kõrgus x laius: 198x125 mm
  • Ilmumisaeg: 05-Apr-1990
  • Kirjastus: Mandarin
  • ISBN-10: 0749302712
  • ISBN-13: 9780749302719
Teised raamatud teemal:
  • Pehme köide
  • Hind: 26,00 €*
  • * saadame teile pakkumise kasutatud raamatule, mille hind võib erineda kodulehel olevast hinnast
  • See raamat on trükist otsas, kuid me saadame teile pakkumise kasutatud raamatule.
  • Kogus:
  • Lisa ostukorvi
  • Tasuta tarne
  • Lisa soovinimekirja
Marketing Mirage: How to Make it Reality New edition
  • Formaat: Paperback / softback, 224 pages, kõrgus x laius: 198x125 mm
  • Ilmumisaeg: 05-Apr-1990
  • Kirjastus: Mandarin
  • ISBN-10: 0749302712
  • ISBN-13: 9780749302719
Teised raamatud teemal:
This study explores why marketing, the great hope of the post-war years, has failed to solve various economic problems. It investigates the reasons for and the consequences of this fact, and argues that marketing should be an integral part of businesses, rather than an elite occupation.