Muutke küpsiste eelistusi

Produktmanagement: Grundlagen - Methoden - Beispiele 2nd 2., Vollst. Berarb. U. Erw. Au ed. [Multiple-component retail product]

(University of St Gallen Switzerland)
  • Formaat: Multiple-component retail product, 434 pages, kaal: 820 g, Contains 1 Book
  • Ilmumisaeg: 11-Dec-2008
  • Kirjastus: Gabler Verlag
  • ISBN-10: 3409125507
  • ISBN-13: 9783409125505
Teised raamatud teemal:
  • Multiple-component retail product
  • Hind: 86,25 €*
  • * saadame teile pakkumise kasutatud raamatule, mille hind võib erineda kodulehel olevast hinnast
  • See raamat on trükist otsas, kuid me saadame teile pakkumise kasutatud raamatule.
  • Kogus:
  • Lisa ostukorvi
  • Tasuta tarne
  • Lisa soovinimekirja
  • Formaat: Multiple-component retail product, 434 pages, kaal: 820 g, Contains 1 Book
  • Ilmumisaeg: 11-Dec-2008
  • Kirjastus: Gabler Verlag
  • ISBN-10: 3409125507
  • ISBN-13: 9783409125505
Teised raamatud teemal: