Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Turunduse tulevikutegurid : kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamarke

  • Originaalpealkiri: Varumärken som framgångsfaktorer för industri och handel.
  • Formaat: 80 lk,
  • Tüüp: book
  • Sari: Majandusraamat ;
  • Ilmumisaeg: 2011
  • Kirjastus: Külim
  • ISBN-13: 9789949906734
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - epub
  • Hind: 2,51 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Originaalpealkiri: Varumärken som framgångsfaktorer för industri och handel.
  • Formaat: 80 lk,
  • Tüüp: book
  • Sari: Majandusraamat ;
  • Ilmumisaeg: 2011
  • Kirjastus: Külim
  • ISBN-13: 9789949906734
Teised raamatud teemal:
Kui eelmist aastakümmet iseloomustas tootemarkide valitsemine, siis praegu on pealetungil kaubandusettevõtete oma margid. See on võimalikuks saanud tänu suurte kaupluskettide väljakujunemisele ja tugevdamisele. Raamatus kirjeldatakse kaubamarkide uut maailma, vaadeldakse tugevate kaubamarkide väljatöötamist, eesmärkide seadmist, margieeliste loomist, turunduskommunikatsiooni tähtsust, majanduslike realiteetide arvestamist, markidele väärtuse lisamist, võistlust ning koostööd tootjatega.