Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Adaptive Teaching in Primary Schools: A toolkit for trainee teachers

  • Formaat: 152 pages
  • Sari: Primary Teaching Now
  • Ilmumisaeg: 09-May-2024
  • Kirjastus: Sage Publications Ltd
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781529678444
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 27,16 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 152 pages
  • Sari: Primary Teaching Now
  • Ilmumisaeg: 09-May-2024
  • Kirjastus: Sage Publications Ltd
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781529678444

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

A focused guide for trainee and beginning teachers on Adaptive Teaching offering 'how to' guidance and support for placements and the first years of teaching.

A guide for trainee and beginning teachers on Adaptive Teaching. This book explores what we mean by 'Adaptive Teaching' and considers this in the current context of schools and teaching in the UK. It includes key theory to support trainee teachers' foundation knowledge. Importantly, the text focuses on practical support for classroom teaching and includes suggested approaches and examples of good practice to learn from and adapt. 'How to' guidance supporting trainees on placements and in their first years of teaching.
Introduction
Explicit teaching and modelling
Cognition and metacognition
Targeted intervention
Creating a low threshold, high ceiling classroom
Scaffolding
Questioning
Flexible grouping
Assessment
Non-conclusion
Charlotte Mosey is the leader for the BEd and MEdu courses for teacher education programmes at the University of Derby. She teaches a wide range of areas within the programme and specialises in the English and Humanities subjects.