ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Chapter 1: An Introduction to 3D Concepts
Chapter 2: Generating Custom 3D Materials
Chapter 3: Applying 3D Materials to 2D Graphic Compositions
Chapter 4: Producing 3D Models from Vector Shapes
Chapter 5: Compositing Motion in 3D
Chapter 6: Designing Scenic 3D Environments
Chapter 7: Placing 3D Assets in Augmented Reality
Chapter 8: Designing Interactive Projects in Virtual Reality
Chapter 9: Manipulating 3D Models for Motion Graphic Designs
Chapter 10: Where to Go Next