ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
List of Figures
ix
List of Tables
xi
Acknowledgements
xiii
SECTION I
Motivation and Background
1
1 A Linguistic Perspective on Knowledge-Building 3
2 A Multistratal Perspective on Knowledge-Building 23
SECTION II
Describing Ideational Discourse Semantics
53
3 Entity 55
4 Dimensionality 80
5 Figure 91
6 Grammatical Metaphor 114
7 Sequence, Activity and Field 145
SECTION III
Knowledge-Building in Undergraduate Biology
163
8 A Static Perspective: Construing Taxonomy 165
9 A Dynamic Perspective: Construing Activities 194
Contents
viii Contents
SECTION IV
Conclusion
225
10 Describing Language, Describing Knowledge 227
Bibliography
241
Appendix A Data Texts and Their Subject Areas
253
Appendix B Sample Texts and Genre Analysis
255
Appendix C List of Symbols and Abbreviations
265
Appendix D Annotations
267
Index
268