Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Anatomy of Buzz Revisited

  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 24-Feb-2009
  • Kirjastus: Random House USA Inc
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9780385528337
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 5,64 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 24-Feb-2009
  • Kirjastus: Random House USA Inc
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9780385528337
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

An updated edition of the best-selling business handbook draws on interviews with dozens of marketing executives to identify the products and services that benefit most from consumer recommendations, how to effectively stimulate customer-to-customer selling, and the new opportunities available with MySpace, YouTube, blogs, and more. Original. 20,000 first printing.

A new edition of the definitive handbook on word-of-mouth marketing, completely revised and updated for today’s online world

With two-thirds new material and scores of current examples from today’s most successful companies,The Anatomy of Buzz Revisited takes readers inside the world of word-of-mouth marketing and explains how and why it works.

Based on over one hundred new interviews with thought leaders, marketing executives, researchers, and consumers,The Anatomy of Buzz Revisited shows how to:

* Generate genuine buzz both online and off.

* Encourage people to talk about your products and services—and help spread the word among their friends, colleagues, and communities.

* Adapt traditional word-of-mouth strategies in today’s era of Facebook, YouTube, and consumer-generated media.

Smart, surprising, and filled with cutting-edge strategies and insights, The Anatomy of Buzz Revisitedis essential for anyone who wants to get attention for a product, message, or idea in today’s message-cluttered world.