Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Art History Impressionism

  • Formaat: 48 pages
  • Ilmumisaeg: 27-Jul-2024
  • Kirjastus: Parkstone Press USA, Limited
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9798894050096
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 11,04 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 48 pages
  • Ilmumisaeg: 27-Jul-2024
  • Kirjastus: Parkstone Press USA, Limited
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9798894050096

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

I paint what I see and not what it pleases others to see. What other words than these of Edouard Manet, seemingly so different from the sentiments of Monet or Renoir, could best designate the movement of Impressionism? Without a doubt, this singularity was explained when, shortly before his death, Claude Monet wrote: "e;I remain sorry to have been the cause of the name given to a group the majority of which did not have anything Impressionist."e; In this work, Nathalia Brodskaia examines the contradictions of this late 19th-century movement through the paradox of a group who, while forming a coherent ensemble, favoured the affimation of artistic individuals. Between academic art and the birth of modern, non-figurative painting, the road to recognition was long. Analysing the founding elements of the movement, the author follows, through the works of each of the artists, how the demand for individuality gave rise to modern painting.