Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Artificial Intelligence in Health Professions Education: Proceedings of a Workshop

  • Formaat: 100 pages
  • Ilmumisaeg: 29-Nov-2023
  • Kirjastus: National Academies Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9780309707350
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 22,09 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 100 pages
  • Ilmumisaeg: 29-Nov-2023
  • Kirjastus: National Academies Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9780309707350

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

The National Academies Global Forum on Innovation in Health Professional Education hosted a multi-day workshop series in March and April 2023 to explore the potential of artificial intelligence (AI) in health professions education. Speakers at the workshops provided background on AI; discussed the social, cultural, policy, legal, and regulatory considerations to integrating AI into health care and training; considered the skills health professionals will need as educators and providers to effectively use AI in practice; and explored needs for educating the next generation of health workers. Speakers took consideration of the bias, burden, health equity concerns that introducing AI into clinical education would bring. This Proceedings of a Workshop summarizes the discussions held during the workshop.

Table of Contents



Front Matter 1 Introduction 2 Considerations in the Adoption of AI in Health Professions Education 3 Embedding AI within Health Professions Education 4 Exploring the Competencies 5 Closing Session References Appendix A: Members of the Global Forum on Innovation in Health Professional Education Appendix B: Workshop Agendas Appendix C: Workshop Planning Committee and Speaker Biographical Sketches Appendix D: Workshop Materials Appendix E: Glossary of Terms