Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Behind the Poem: A Teacher's View of Children Writing

(Freelance Children's Poet, UK)
  • Formaat: 282 pages
  • Sari: Routledge Revivals
  • Ilmumisaeg: 09-Aug-2019
  • Kirjastus: Routledge
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781351011044
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 28,59 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 282 pages
  • Sari: Routledge Revivals
  • Ilmumisaeg: 09-Aug-2019
  • Kirjastus: Routledge
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781351011044
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Published in 1988, this book is a teacher’s eye view of how children come to write and rewrite poems, and of how they make aesthetic choices in their writing. Drawing on over twenty years’ experience of teaching poetry in primary and secondary schools, Robert Hull presents a detailed account of the process of writing poetry in the classroom. The reader is invited, almost in confidence, to be witness to a skilled teacher’s planning, recognition, and definition of children’s emergent understanding and expertise. The author adopts a non-behaviourist model which stresses difficulty and uncertainty, rejecting a simplistic assumption of linear progression, predictability of outcome, and short-term results. The many examples of poems written by the children demonstrate in a very vivid and impressive way the value of this approach. All teachers, not just of poetry, will find this a fascinating and informed study, and an inspiration for their own work in the classroom.

Part I: Introduction.
1. How do I get them to write poems? Part II:
Process.
2. A New Class.
3. New Subjects. Part III: Dialogue.
4. Childrens
Autonomy.
5. Intervention. Part IV: Context.
6. Literary Models.
7. The
World Out There.
8. Other Contexts. Part V: Relations.
9. Productions and
Relations.
10. But is it Poetry?
Robert Hull