ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Foreword | vii | ||
Acknowledgements | x | ||
Introduction | 1 | (4) | |
1. The importance of 'policy memory' and 'system thinking' for curriculum and qualifications reform in England | 5 | (22) | |
2. Understanding and judging Curriculum 2000 | 27 | (26) | |
3. Curriculum 2000 - patterns of change | 53 | (28) | |
4. Reforming A levels under Curriculum 2000 - a halfway house? | 81 | (20) | |
5. The Advanced Vocational Certificate of Education - a general or vocational qualification? | 101 | (18) | |
6. Developing key skills in the 14-19 curriculum: from an assessment-led to a curriculum-led approach | 119 | (18) | |
7. Shaping Curriculum 2000: the role of higher education and other external incentives | 137 | (16) | |
8. Beyond A levels - a new approach to 14-19 curriculum and qualifications reform | 153 | (22) | |
Appendix 1. The Institute of Education/Nuffield Foundation Research Project (1999-2003) |
175 | (4) | |
Appendix 2. The take-up of AGNVQ and AVCE, 1999-2002 |
179 | (2) | |
Appendix 3. The UCAS Tariff |
181 | (2) | |
References | 183 | (10) | |
Index | 193 |