Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Biokerosene: Status and Prospects

Edited by , Edited by
  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 09-Aug-2017
  • Kirjastus: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9783662530658
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 221,68 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 09-Aug-2017
  • Kirjastus: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9783662530658

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This book provides a detailed overview of aspects related to the overall provision chain for biokerosene as part of the global civil aviation business. Starting with a review of the current market situation for aviation fuels and airplanes and their demands, it then presents in-depth descriptions of classical and especially new types of non-edible biomass feedstock suitable for biokerosene provision.  Subsequent chapters discuss those fuel provision processes that are already available and those still under development based on various biomass feedstock materials, and present e.g. an overview of the current state of the art in the production of a liquid biomass-based fuel fulfilling the specifications for kerosene. Further, given the growing interest of the aviation industry and airlines in biofuels for aviation, the experiences of an air-carrier are presented. In closing, the book provides a market outlook for biokerosene. Addressing a broad range ofaspects related to the pros and cons of biokerosene as a renewable fuel for aviation, the book offers a unique resource.
Background.- Feedstock.- Conversion Routes.- Fuel Standards, Quality Control and Kerosene Markets.- Experiences.
Professor Dr. Martin Kaltschmitt, Technical University Hamburg-HarburgUlf Neuling, Technical University Hamburg-Harburg