Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Broadening Horizon: Essays on Environment, Culture, Identity and Myth in the Game Franchise

  • Formaat: 286 pages
  • Sari: Studies in Gaming
  • Ilmumisaeg: 13-Feb-2025
  • Kirjastus: McFarland & Co Inc
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781476654584
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 44,19 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 286 pages
  • Sari: Studies in Gaming
  • Ilmumisaeg: 13-Feb-2025
  • Kirjastus: McFarland & Co Inc
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781476654584

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Increasingly, digital games center their narratives during or immediately after the apocalypse. In 2017, Horizon Zero Dawn offered a new take on the end of the world, and Horizon is now a multi-game, multimedia franchise, with comic books, a board game and a forthcoming Netflix series.

This collection analyzes the Horizon franchise and its presentation of the apocalypse, ecology, gender, history and more. Game story and game mechanics are fundamental to each chapter, and contributors offer a close reading--or close playing--of the games from perspectives as diverse as hauntology, postcolonialism, contemporary feminism, and historiography. This first collection on the Horizon franchise argues that we now live in an Apocalyptic period in the same way previous periods were known as Romantic, Modernist or Realist Periods, and makes the case that Horizon belongs at the crest of this new Apocalyptic Period and at the center of contemporary gaming and of Game Studies.