ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Acknowledgments. Introduction. Prerequisites.
1. Making Games in a Modular Way.
2. Making a 2D Infinite Runner Game.
3. Building the Core Game Framework.
4. Player Structure.
5. Recipes: Common Components.
6. Player Movement Controllers.
7. Weapon Systems.
8. Waypoints Manager.
9. Recipe: Sound and Audio.
10. AI Manager.
11. Menus and User Interface.
12. Saving and Loading Profiles.
13. Loading Level Scenes.
14. Racing Game.
15. Blaster Game Example. Index.