Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Cognitive Aspects of Virtual Reality

  • Formaat: PDF+DRM
  • Sari: Studies in Big Data 156
  • Ilmumisaeg: 16-Nov-2024
  • Kirjastus: Springer International Publishing AG
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9783031681301
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 197,59 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: PDF+DRM
  • Sari: Studies in Big Data 156
  • Ilmumisaeg: 16-Nov-2024
  • Kirjastus: Springer International Publishing AG
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9783031681301

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This book outlines a range of user experiments, providing comprehensive evaluations that underline the rationale behind implementing collaborative 3D virtual offices in corporate settings and 3D classrooms in educational institutions. In this book, radically new scientific approaches are taken for studying user effectiveness in the realm of 3D graphical interfaces. The emergence of VR is seen in the book as a pivotal moment in the evolution of information technology, marking a shift from the era of DOS and Windows to immersive digital spaces. Through extensive research and experimentation, it is convincingly demonstrated that integrating 2D user interfaces, such as windows, images, and 2D widgets, into 3D digital environments significantly enhances user effectiveness in terms of online collaboration, memory, recall, and comprehension of complex workflows. Moreover, valuable advice and design principles are offered to guide the creation of such working 3D digital environments.

Cognitive Infocommunications.- Internet of Digital Reality.- Cognitive
Mobility.- Cognitive Aspects of Virtual Reality.- Relationship Between
Navigational Experience and Spatial Abilities.- Sense of Presence in Desktop
VR.