Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Coming of Age for FE?: Reflections on the past and future role of further education colleges in England

Contributions by , Contributions by , Contributions by , Contributions by , Contributions by , Contributions by , Contributions by , Contributions by , Contributions by , Edited by
  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 15-Jun-2015
  • Kirjastus: Institute of Education Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781782771258
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 26,00 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 15-Jun-2015
  • Kirjastus: Institute of Education Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781782771258
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Twenty-one years on from Incorporation, the time is surely right to put away childish things ('That's where hairdressers go to get qualifications, isn't it?') and take a mature, honest stock-take of the Further Education sector. In this detailed, scholarly and yet remarkably accessible collection, Ann Hodgson brings together leading FE researchers, practitioners, and policymakers, from whose work emerges a fascinating narrative of the development of the sector and the place it finds itself in today. As Lorna Unwin argues in her Foreword, this book is simultaneously a celebration of FE and a clear-eyed appraisal of its strengths and weaknesses, and the challenges it continues to face. It is about politics, student experience, curriculum, assessment, teachers and managers, space and place, governors and governance, leaders and leadership, power and future vision. Or, what goes on in colleges.