ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Foreword | vi | ||
Preface | x | ||
Acknowledgements | xii | ||
Abbreviations | xiii | ||
1 Introduction | 1 | (11) | |
2 Multidisciplinarity and diversity in comparative and international education | 12 | (20) | |
3 Difficulties in conducting comparative and international research in education | 32 | (18) | |
4 Globalisation, context and difference | 50 | (20) | |
5 Changing research agendas: Issues and priorities | 70 | (14) | |
6 Educational research, global agendas and international development co-operation | 84 | (32) | |
7 Reconceptualising comparative and international research in education | 116 | (18) | |
8 Context and culture in educational research and development | 134 | (9) | |
References | 143 | (29) | |
Index | 172 |