Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Consumer Privacy in the 21st Century: Best Practices for Businesses and Policymakers

  • Formaat: 178 pages
  • Ilmumisaeg: 01-Dec-2016
  • Kirjastus: Nova Science Publishers Inc
  • ISBN-13: 9781624172533
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 271,70 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 178 pages
  • Ilmumisaeg: 01-Dec-2016
  • Kirjastus: Nova Science Publishers Inc
  • ISBN-13: 9781624172533

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

In today's world of smart phones, smart grids, and smart cars, companies are collecting, storing, and sharing more information about consumers than ever before. Although companies use this information to innovate and deliver better products and services to consumers, they should not do so at the expense of consumer privacy. This book provides an overview for how companies can act now to implement best practices to protect consumers' private information. These best practices would include making privacy the "e;default setting"e; for commercial data practices and give consumers greater control over the collection and use of their personal data through simplified choices and increased transparency. Implementing these best practices will enhance trust and stimulate commerce.
Preface vii
Chapter 1 Protecting Consumer Privacy in an Era of Rapid Change: Recommendations for Businesses and Policymakers 1(92)
Federal Trade Commission
Chapter 2 Consumer Data Privacy in a Networked World: A Framework for Protecting Privacy and Promoting Innovation in the Global Digital Economy 93(44)
The White House
Chapter 3 Mobile Apps for Kids: Current Privacy Disclosures are Disappointing 137(24)
Federal Trade Commission
Index 161