ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
PART I: GET BUDGET AND BUY-IN
1 IDENTIFY PROBLEMS AND OPPORTUNITIES
2 CONVINCE LEADERS AND GET THE RESOURCES
PART II: SET UP FOR SUCCESS
3 GET STAKEHOLDERS ON BOARD
4 ASSEMBLE YOUR CROSS-DISCIPLINE TEAM
5 PREPARE FOR CHANGE
PART III: DIG IN AND GET THE DIRT
6 UNDERSTAND YOUR BUSINESS ENVIRONMENT
7 LEARN ABOUT YOUR AUDIENCE AND USERS
8 GET FAMILIAR WITH YOUR CONTENT
9 EVALUATE YOUR PROCESSES
PART IV: ARTICULATE YOUR STRATEGY
10 ALIGN ON A STRATEGIC FOUNDATION
11 SET YOUR CONTENT COMPASS
PART V: DESIGN YOUR CONTENT
12 PRIORITIZE BASED ON YOUR STRATEGY
13 ORGANIZE FOR INTUITIVE WAYFINDING
14 DEFINE THE CONTENT EXPERIENCE
15 SPECIFY CONTENT STRUCTURE AND REQUIREMENTS
PART VI: IMPLEMENT AND EVOLVE
16 DEFINE HOW YOU'LL GOVERN YOUR CONTENT
17 BUILD OUT YOUR CONTENT PLAYBOOK