ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Preface
Chapter 1 Introduction
Part I Conceptualizing Consumer Choice
Chapter 2 Context, Valuation, and Rationality
Chapter 3 A Research Strategy for Consumer Psychology
Chapter 4 The Significance of Temporal Horizon
Part II Levels of Exposition
Chapter 5 A Suite of Models
Chapter 6 Coming to Terms with Intentionality
Chapter 7 Neural Foundations of Valuation
Part III Confronting Conceptual Duality
Chapter 8 Responsive Behavior and Considered Action
Chapter 9 Complementarity and Incommensurability
Chapter 10 Confluence
Bibliography