Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Conversation Classrooms: A Profound Shift from Delivery of Information to Partnership

  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 15-Nov-2023
  • Kirjastus: Rowman & Littlefield Publishers
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781475871401
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 25,99 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: EPUB+DRM
  • Ilmumisaeg: 15-Nov-2023
  • Kirjastus: Rowman & Littlefield Publishers
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781475871401

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Conversation Classrooms focuses on creating partnerships with students through conversation. In a conversation classroom, thinking becomes more important than absorbing. Teachers shift away from one-way teaching and invoke two-way teaching where teachers and students can learn together.



Conversation Classrooms: A Profound Shift from Delivery of Information to Partnership invites teachers to let go of dispensing knowledge and information to be given back on quizzes and tests. In creating partnerships with students through conversation, teachers see themselves on a bridge where they bring information to share that invites thinking, questioning, ideas and respect. Where mutual understanding is intrinsic, everyone is free to express ideas and have the right to speak, and everyone listens. Teachers shift away from one-way teaching and invoke two-way teaching where teachers and students can learn together. In a conversation classroom, thinking becomes more important than absorbing. Experiencing liveliness in learning leads to reflection and builds retention.