Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Country Digital Education Ecosystems and Governance A Companion to Digital Education Outlook 2023

  • Formaat: 332 pages
  • Ilmumisaeg: 13-Dec-2023
  • Kirjastus: Organization for Economic Co-operation and Development (OECD)
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9789264484887
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 74,88 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
Country Digital Education Ecosystems and Governance A Companion to Digital Education Outlook 2023
  • Formaat: 332 pages
  • Ilmumisaeg: 13-Dec-2023
  • Kirjastus: Organization for Economic Co-operation and Development (OECD)
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9789264484887
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This report, linked with the Digital Education Outlook 2023, provides an overview of 29 countries (or jurisdictions') digital education ecosystem and governance. Each chapter covers the devolution of responsibilities within countries; how it affects digital education; what digital tools for management and teaching and learning are made publicly available to schools, teachers and students; how they are provided or procured; how countries ensure the security, privacy, equity and effectiveness of this digital ecosystem while keeping incentives for private education technology (EdTech) companies. The information and analysis are based on a survey on digital education infrastructure and governance, interviews with national and regional government officials as well as desk-based research. Providing for the first time a holistic view of 29 countries and jurisdictions' digital education ecosystem and governance, this report will be of interest to policy makers, academics and education stakeholders interested in the digital transformation of education at home and internationally.