ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Part 1: Lua
Get Prepared
Variables, Tables and Expressions
Functions
Control Structure Statements
Arrays and Lists
Object-oriented programming with Lua
Part 2: Display
Texts
Images
Shapes
Part 3: Move
Using Transitions to move and animate objects
Moving objects around the screen: The interactive way
Move objects around the screen: Frame by frame
Make them fall: the physics engine
Make them collide but not fall
Animate images with Sprites
Part 4: Advanced features
Compose your screens with Composer
Add sounds and music
Menu and user interface
The screen jungles
Save and restore data
Part 5: To the stores
Make money with your games
Test and debug
Debug
Deploy
More with Corona SDK?
Part 6: Epilog