ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Chapter 1 Maya Modeling ... 1
Chapter 2 Maya Set UV ... 57
Chapter 3 Set Texturing ... 91
Chapter 4 Unity Asset Creation ... 133
Chapter 5 Unity Level Creation ... 171
Chapter 6 Lighting and Baking ... 209
Chapter 7 Character Modeling ... 243
Chapter 8 UV Mapping ... 299
Chapter 9 Character Texture Painting ... 321
Chapter 10 Rigging ... 369
Chapter 11 FPS Animation in Maya ... 413
Chapter 12 Auto Rigging ... 441
Chapter 13 Introduction to C# ... 465
Chapter 14 FPS Animations ... 501
Chapter 15 Raycasting and Render Textures ... 533
Chapter 16 Weapons ... 561
Chapter 17 AI ... 603
Chapter 18 Health and Inventory ... 643
Chapter 19 UI ... 671
Chapter 20 Boss Battle ... 709