Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Cryptography and Coding: 18th IMA International Conference, IMACC 2021, Virtual Event, December 14-15, 2021, Proceedings

  • Formaat: PDF+DRM
  • Sari: Security and Cryptology 13129
  • Ilmumisaeg: 14-Dec-2021
  • Kirjastus: Springer Nature Switzerland AG
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9783030926410
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 80,26 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: PDF+DRM
  • Sari: Security and Cryptology 13129
  • Ilmumisaeg: 14-Dec-2021
  • Kirjastus: Springer Nature Switzerland AG
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9783030926410

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This book constitutes the refereed proceedings of the 18th IMA International Conference on Cryptography and Coding, IMACC 2021, held in December 2021. Due to COVID 19 pandemic the conference was held virtually.

The 14 papers presented were carefully reviewed and selected from 30 submissions. The conference focuses on a diverse set of topics both in cryptography and coding theory.

Serious Games Applications.- Serious Game to Improve Literacy.- Technology used for Serious Games.- Serious Game Usage; Serious Games Design.