Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Cultivating Extreme Art Cinema: Text, Paratext and Home Video Culture

  • Formaat: PDF+DRM
  • Ilmumisaeg: 01-Aug-2018
  • Kirjastus: Edinburgh University Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781474427395
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 37,04 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: PDF+DRM
  • Ilmumisaeg: 01-Aug-2018
  • Kirjastus: Edinburgh University Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781474427395
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

Using paratextual theory to address the accusations of gimmickry often directed towards extreme art films, Cultivating Extreme Art Cinema: Text, Paratext, and Home Video Culture focuses upon the DVD and Blu-ray object, analysing how sleeve designs, blurbs, and special features shape the identity of the film and prepare the audience for a particular type of cinematic experience. The book discusses the complex interactions that take place on these commercial artefacts, the ways they communicate to both 'highbrow' and 'lowbrow' audiences, and the manner in which they breach tradition taste distinctions. Including case studies of features like Cannibal Holocaust, Funny Games and Antichrist, the book explores the complicated dichotomies between art and exploitation films to present a fluid history of extreme art cinema.
List of Figures
iv
Acknowledgements v
1 Introduction
1(17)
2 Art and Exploitation: Crossover, Slippage and Fluidity
18(23)
3 Early Extremity on DVD: History, Precursors and Exploitation Auteurs
41(22)
4 Weekend and Cannibal Holocaust: Art, Ballyhoo and Remediation
63(25)
5 Salo, Or the 120 Days of Sodom and Ilsa, the Wicked Warden: Fascism, Pornography and Disgust
88(26)
6 Contemporary Extremity on DVD: Trends, Hard-core and Geographic Mobility
114(25)
7 Michael Haneke: Glaciation, Legitimacy and Transgression
139(24)
8 Lars von Trier: Provocation, Condemnation and Confrontation
163(26)
9 Conclusion
189(15)
Bibliography 204(23)
Index 227