ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
MarTech ... The Via Dolorosa Into Data-Driven Customer Interaction.- The Strategic Imperative ... Providing the Groundwork.- Let the MarTech Music Play ... Development Phases of the MarTech Universe.- I Go Where True (Money) Love Goes - Budgets and Market Potentials in MarTech.- Data Readiness and Data Strategies ... Without Data, You Are Just Another Person With an Opinion.- Online Data Protection According to GDPR - Or: What Is Actually (Still) Allowed? (Dr. Simon Menke).- Measurement and KPI Optimization ... Oldie, But Goldie.- Pandora's AI Box - The AI Tsunami Is Rolling in.- CRM Meets Customer Experience - Moments of Truth for the Customer.- The New Media Imperative.- On the Way to Composability - The Changing Role of IT.- The Organisation Remains the Digital Construction Site.- Case Studies - Lessons Learned from Other Companies.- Steps Towards Marketing Tech Strategy and Implementation.