Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: DAX Patterns: Second Edition

  • Formaat: 418 pages
  • Ilmumisaeg: 10-Aug-2020
  • Kirjastus: Sqlbi Corp.
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781735365213
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 93,85 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 418 pages
  • Ilmumisaeg: 10-Aug-2020
  • Kirjastus: Sqlbi Corp.
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781735365213

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

A pattern is a general, reusable solution to a frequent or common challenge. This book is the second edition of the most comprehensive collection of ready-to-use solutions in DAX, that you can use in Microsoft Power BI, Analysis Services Tabular, and Power Pivot for Excel.

The book includes the following patterns: Time-related calculations, Standard time-related calculations, Month-related calculations, Week-related calculations, Custom time-related calculations, Comparing different time periods, Semi-additive calculations, Cumulative total, Parameter table, Static segmentation, Dynamic segmentation, ABC classification, New and returning customers, Related distinct count, Events in progress, Ranking, Hierarchies, Parent-child hierarchies, Like-for-like comparison, Transition matrix, Survey, Basket analysis, Currency conversion, Budget.