ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
Chapter 1
Checkers-AI
Priyanshi Gupta , Vividha and Preeti Nagrath
Chapter 2
The Future of Automatically Generated Animation with AI
Preety Khatri
Chapter 3
Artificial Intelligence as Futuristic Approach for Narrative Gaming
Toka Haroun, Vikas Rao Naidu, and Aparna Agarwal
Chapter 4
Review on Using Artificial Intelligence Related Deep Learning Techniques in Gaming and Recent Networks
Mujahid Tabassum, Sundresan Perumal, Hadi Nabipour Afrouzi, Saad Bin Abdul Kashem, and Waqar Hassan
Chapter 5
A Review on Deep Learning Algorithms for Image Processing in Gaming and Animations
Sugandha Chakraverti, Ashish Kumar Chakraverti, Piyush Bhushan Singh, and Rakesh Ranjan
Chapter 6
Artificial Intelligence in Games
Abhisht Joshi, Moolchand Sharma, and Jafar Al Zubi
Chapter 7
A Framework for Estimation of Generative Models Through an Adversarial Process for Production of Animated Gaming Characters
Saad Bin Khalid and Bramah Hazela
Chapter 8
Generative Adversarial Networks Based PCG for Games
Nimisha Mittal, Priyanjali Pratap Singh, and Prerna Sharma