ei ole lubatud
ei ole lubatud
Digitaalõiguste kaitse (DRM)
Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).
Vajalik tarkvara
Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)
PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )
Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's.
PrefaceTables and FiguresIntroduction
ANALYSIS1. Needs Assessment and Analysis2. Learner and Contextual Analysis
DESIGN3. Curriculum Design4. Identifying Learning Objectives5. Summative Assessment6. Formative Assessment: Practice7. Instruction: Language Points, i.e., Grammar Notes8. Cultural Notes
DEVELOPMENT9. Scope and Sequence10. Front matter and Back matter11.
Chapter Content: Organization and Essentials12. Visual Design13. Multimedia
IMPLEMENTATION AND EVALUATION14. Implementation: Piloting and Instructor Feedback15. Evaluation16. Publishing
17. Conclusion
AppendicesReferencesAbout the AuthorsAbout CeLCARIndex