Muutke küpsiste eelistusi
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 51,99 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 146 pages
  • Ilmumisaeg: 06-Feb-2024
  • Kirjastus: Taylor & Francis
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9781003847373

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

The book examines the social and cultural role of selfies in India. It looks at how the selfie, unlike the photograph, which was a gesture towards an external reality, remains intimately self-referential, yet reconfigures social ordering, identity formation, agency, and spaces in curious ways.This volume approaches questions about the construction and performance of the self through the digital selfie and uses this situated, contextualized, and culturally specific phenomenon as a site to explore the themes of self-making, place-making, gender, subjectivity, and power. Highlighting the specific contexts of production, the authors examine the array of self-expressive capabilities realized in a multitude of uses of the selfie that simultaneously reconfigure the self, the space, and the world.An important study of visual social media culture, the volume will be useful for interpreting everyday media experiences and will be of interest to students and researchers of image studies, visual studies, photography studies, visual culture, media studies, culture studies, cultural anthropology, digital humanities, popular culture, sociology of technology, and South Asian studies.