Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Disruptive Technologies and Business Innovation: IoT in Perspective

Edited by , Edited by , Edited by
  • Formaat: 150 pages
  • Ilmumisaeg: 19-Dec-2024
  • Kirjastus: Bentham Science Publishers
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9789815322880
Teised raamatud teemal:
  • Formaat - EPUB+DRM
  • Hind: 30,65 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
  • Formaat: 150 pages
  • Ilmumisaeg: 19-Dec-2024
  • Kirjastus: Bentham Science Publishers
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9789815322880
Teised raamatud teemal:

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

This book explores the transformative impact of the Internet of Things (IoT) on business innovation and marketing strategies. It delves into how IoT is disrupting traditional approaches and creating new opportunities for businesses to thrive in a rapidly evolving technological landscape.The book begins by introducing IoT in marketing and its role in shaping modern business practices. It discusses how IoT is revolutionizing key aspects of the marketing mix, including product development, pricing strategies, promotion, and distribution channels. Readers will gain insights into how IoT integrates with marketing strategies to enhance customer experiences and improve decision-making through data-driven approaches.The book also examines IoT's role in market research and highlights its transformative potential in specialized industries, such as smart manufacturing for fashion firms. By providing practical applications and real-world examples, this guide serves as an essential resource for professionals, researchers, and students seeking to understand IoT's role in business innovation.ReadershipResearchers, business students and marketing professionals.