Muutke küpsiste eelistusi

E-raamat: Educating Mathematical Scientists: Doctoral Study and the Postdoctoral Experience in the United States

  • Formaat: 76 pages
  • Ilmumisaeg: 01-Jan-1992
  • Kirjastus: National Academies Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9780309566025
  • Formaat - PDF+DRM
  • Hind: 31,20 €*
  • * hind on lõplik, st. muud allahindlused enam ei rakendu
  • Lisa ostukorvi
  • Lisa soovinimekirja
  • See e-raamat on mõeldud ainult isiklikuks kasutamiseks. E-raamatuid ei saa tagastada.
Educating Mathematical Scientists: Doctoral Study and the Postdoctoral Experience in the United States
  • Formaat: 76 pages
  • Ilmumisaeg: 01-Jan-1992
  • Kirjastus: National Academies Press
  • Keel: eng
  • ISBN-13: 9780309566025

DRM piirangud

  • Kopeerimine (copy/paste):

    ei ole lubatud

  • Printimine:

    ei ole lubatud

  • Kasutamine:

    Digitaalõiguste kaitse (DRM)
    Kirjastus on väljastanud selle e-raamatu krüpteeritud kujul, mis tähendab, et selle lugemiseks peate installeerima spetsiaalse tarkvara. Samuti peate looma endale  Adobe ID Rohkem infot siin. E-raamatut saab lugeda 1 kasutaja ning alla laadida kuni 6'de seadmesse (kõik autoriseeritud sama Adobe ID-ga).

    Vajalik tarkvara
    Mobiilsetes seadmetes (telefon või tahvelarvuti) lugemiseks peate installeerima selle tasuta rakenduse: PocketBook Reader (iOS / Android)

    PC või Mac seadmes lugemiseks peate installima Adobe Digital Editionsi (Seeon tasuta rakendus spetsiaalselt e-raamatute lugemiseks. Seda ei tohi segamini ajada Adober Reader'iga, mis tõenäoliselt on juba teie arvutisse installeeritud )

    Seda e-raamatut ei saa lugeda Amazon Kindle's. 

The goal of this book is to determine what makes certain doctoral/postdoctoral programs in mathematical sciences successful in producing large numbers of domestic Ph.D.s, including women and underrepresented minorities with sufficient professional experience and versatility to meet the research, teaching, and industrial needs of our technology-based society.



Educating Mathematical Scientists describes the characteristics of successful doctoral/postdoctoral programs, based on the diverse set of 10 universities at which site visits were made.

Table of Contents



FRONT MATTER EXECUTIVE SUMMARY 1 INTRODUCTION 2 HISTORICAL PERSPECTIVE 3 THE PRESENT SYSTEM AND SUCCESSFUL PROGRAMS 4 HUMAN RESOURCE ISSUES 5 FOCUSED, REALISTIC MISSION 6 POSITIVE LEARNING ENVIRONMENT 7 RELEVANT PROFESSIONAL DEVELOPMENT 8 TOWARD MORE SUCCESSFUL PROGRAMS BIBLIOGRAPHY APPENDICES APPENDIX A: DOCTORAL AND POSTDOCTORAL PROGRAM SELF-EVALUATION APPENDIX B: ADVICE TO POTENTIAL GRADUATE STUDENTS IN THE MATHEMATICAL SCIENCES APPENDIX C: PROFESSIONAL MASTER